Με αφορμή την κινητοποίηση αγροτών στην Καλαμάτα. Έχυσαν λάδι στα σκαλιά του Διοικητηρίου !!


Μια ζωή πολτική κοροϊδιά στους αγρότες ήμουν νιός κυριολεκτικά και γέρασα !!
Αγέννητος ήμουν και αναγκάστηκαν οι γονείς μου, θεός σχωρέστους, να εγκαταλείψουν το χωριό τους στο Ασπρόχωμα Μεσσηνίας εξαιτίας της αγροτικής πολιτικής της κυβέρνησης και έτσι βρέθηκα στο  κλινών άστυ εσωτερικός μετανάστης !! ΓΙΑΤΙ ???
Αναγκάστηκα να εγκαταλείψω τις ελιές μου  τα δέντρα [με χίλια ζόρια και δόντια] που αγαπώ μαζί και τη αγροτική ζωή στα 60 χρόνια μου ακολουθώντας τους συγγενείς μου (που μου το έλεγαν!!)γιατί πίστευα ότι πέρασαν τα χρόνια ελπίζοντας ότι θα άλλαζε η πολιτική των υπευθύνων ..."ΕΛΛΗΝΩΝ" (τώρα πολύ αμφιβάλλω) πολιτικών και κυβερνώντων τη χώρα που λέγεται ..."Ελλάδα" !!

  Σταμάτησα να πιστεύω σε πολιτική και πολιτικούς.
Μακάρι ο Θεός να τους βοηθήσει !
Για μένα είναι αργά, πολύ αργά !!
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΛΥΠΗΘΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΙ (και κακά τα ψέματα ακόμα κρατούν στα χέρια τους την εθνική οικονομία)!!!!!!!!!!!!!